poniedziałek, 7 marca 2011

zaczynamy!

Na każdego przychodzi czas. Po miesiącach podziwiania twórczości dziewczyn na innych blogach sama skierowałam swój kursor na "Utwórz bloga" i oto jest.
Coś o mnie. Możecie mówić mi Serafina, wiosen trochę więcej niż 20, niektórzy mogą kojarzyć mnie z wizażu, mam zdecydowanie za dużo kosmetyków a jeszcze więcej na ich temat do powiedzenia.
Na blogu będzie można znaleźć moje wrażenia z użytkowania różnych specyfików, pewnie głównie do włosów :) ale zawsze mogę czymś zaskoczyć bo sto myśli na sekundę i milion pomysłów dziennie musi gdzieś znaleźć swoje ujścia a żeby nie gnębić otoczenia - pognębię trochę Was :D
Zawsze jestem otwarta na sugestie, na pytania chętnie odpowiadam i zawsze miło jest mi prowadzić rzeczowe dyskusje.
Nie pozostaje mi nic innego jak lecieć do łazienki po inspirację na pierwszą konkretną notkę :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz